کامپیوتر و لپ تاپ

کامپیوتر و لپ تاپ
 
پی سی لپ تاپ مرجع نقد و بررسی انواع کامپیوتر و لپ تاپ و....

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 33981
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد

فناوری اطلاعات > اینترنت - اگر شما با کلیک کردن موس در حال خواندن این مقاله هستید، باید از داگلاس انگلبارت که در سن 88 سالگی مرد، تشکر کنید.
 

 

مخترع امریکایی روز دوم جولای در خانه اش در آترتون کالیفرنیا در سن 88 سالگی درگذشت.

از وی همیشه به عنوان یکی از بزرگان دره سیلیکون یاد خواهد شد چرا که نه فقط موس، بلکه سایر ابداعات و ابتکارات وی در حوزه های Hypertext یا ابرمتن، تله کنفرانسینگ، ویدئو کنفرانسینگ، word processing، هایپرمدیا، شبکه و واسط گرافیکی کاربر یا GUI ، object addressing and dynamic file linking نیز بر کسی پنهان نبوده است.

نهم دسامبر 1968 را کسی نمی تواند فراموش کند،90 دقیقه پرزنتیشن توسط انگلبارت و 17 محقق دیگر در مرکز تحقیقات استنفورد در منلو پارک و اختراعی که با هر کلیک، خود را زنده می کند.

مقاله وی قبل از اختراع موس در سال 1962 در مورد چهارچوب مفهومی از تکامل بشر را هرگز فراموش نمی کنیم

بسیاری از بزرگان دنیای کامپیوتر  از جمله وینتون سرف، پدر اینترنت؛ پیام های تسلیت ارسال کرده و از دکتر انگلبارت به نیکی یاد کردند.

وینتون سرف در ایمیلی نوشت: داگلاس و لیک لایدر، دو تن از آینده بینان بزرگ عصر ما بودند و داگلاس مشتاق بود تا راهی را باز کند تا کامپیوتر بتواند به تقویت ظرفیت انسان در تفکر کمک کند. بخش عمده ای از آنچه در Xerox PARC رخ داد، مدیون وی و کسانی که NLS را ایجاد کردند، بود. وب بخشی از امیدواریهای داگلاس بود که به کمک انسان آمد تا ظرفیتهای مورد نظر وی متحقق گردد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, توسط مهندس جمالی
نقد وبررسی هوآوی هانر6 مطالبی در باره باDVD Writer تجربه ای متفاوت با MAC OS X در دل ویندوز موفی باتری و حافظه آیفون را دوبرابر می کند تجهیز 60 درصد خودروها به WiFi در سال 2019 رونمایی از محصولات برتر در روز اول نمایشگاه CES کنترل کردن سرعت فن کامپیوتر علت صدای فن(پنکه) کامپیوتر+عکس مادربرد MSI X99 MSI WS60 ایستگاه کاری نقد و بررسی مک بوک های اپل در مقابل هم : مقایسه MacBook Pro Retina 2014 با MacBook Air تمام ویژگی‌های جدید آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل لنوو لنوو تاریخچه شرکت ایسوس مقاله ای کامل در مورد با کامپیوتر مخترع موس کامپیوتر، در سن 88 سالگی مرد
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک